10 Şubat 2014 Pazartesi

ne yapacağını bilememek

Uzun bir süredir yazmıyorum. Ne yapacağımı bilemez durumundayım.aşk hayatım yine karışık. Hayatımda bu kadar seçenek varken seçim yapmak zor. Hep ileri gitmek galiba insanoğlunun gayesi en iyisi en güzeli. hayatımda ne olmalı ya da ne olmamalı. Yine karar vermem gerekli ve ben karar vermekten korkuyorum. Hiç bitiremeyecek bir ilişkiniz oldu mu? Galiba 4 yıldır onlardan bir tanesindeyim. Ne ilerliyor ne bitiyor. Bugün bir gelişme oldu ve benim onun yaşadığı ülke için vize talebinde bulunmam gerekli olduğunu söyledi bana. Bunca yıl boyunca evlilikle şartlandırılmış biri olarak bu güzel bir haber. Ama ben sevinemedim nedense. Galiba isteklerim ve beklentilerim değişiyor. Bir çıkmazın içindeyim. Burada kalıp hayatıma yön verip kendi ayaklarım üzerinde mi durmalıyım yoksa gidip bir hiç olarak mı başlamalıyım?  Hayat garip bir o kadar da ilginç. hep ileri akıyor zaman. köprünün altından ne kadar sular geçti Artık istediğim o mu onu da bilmiyorum? bir muallakta duygularım. kararsızım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder