22 Kasım 2013 Cuma

Tanışma

Merhaba
Genelde her hikaye tanışmalarla başlar değil mi? Bu da ne garip soru ben belki hala o romantik komedi filmlerinde olan tanışmayı yaşayamadığım için tanışmalara inanmıyorum. Bu arada eğer böyle tanışan varsa eğer bu yazıyı okuyan aranızda yorum olarak paylaşmanızı rica edeceğim. Kaç erkekle ilişkim oldu bilmiyorum  ve kaç tanışma, bazende aynı periyot içinde bir kaç kişi ile görüştüğüm için belki tanışma olayı beni etkilemedi. Böylede kötü bir huyum var belki güven problemi olan erkekler benim gibi kız kurusu olma korkusu olan kızlardan dolayı türemişlerdir. Ama şu da bir gerçek bir kadını birden fazla erkekle görüşmeye iten yine erkeklerdir.
Gelin şimdi benim hayatımda tanıştığım erkeklerin sınıflandırmasını yapalım.( eğer sizlerde yorumlarda başka sınıflar eklerseniz sevinirim). Bana göre erkekleri beşe ayırabilirim , ilk görüşte aşık olduklarım, ilk görüşte bana aşık olanlar, ilk zamanlar arkadaşlıkla başlayacaklar, ilk görüşte kaçmak istediklerim, ilk görüşte benden kaçanlar.İlk görüşte aşık olunan adamlar onlar bir anda her şeyiniz olur her şeyi ona göre planlarsınız , o vardır her öncelikte, ne mi olur ? Elini göğsünüzün içe sokar ve kalbinizi bir anda oradan alır ve onu elleriyle yok eder. Geriye ağlayan zırlayan toparlamaya çalışan zavallı siz kalırsınız. Genelde aşık olduklarım ben onlardan vazgeçtikten sonra bana aşık olmuşlardır. Yani kalbim yoktur artık. İlk görüşte bana aşık olanlar içlerinde ikiye ayrılır bunlar bu aşktan hoşnut olduklarım ve köşe bucak bu aşktan kaçtığım kişiler.   İlk görüşte benden kaçanlarla em-pati yaptığım için pek alınmadım onlara sonuçta karşıdaki size allandıra ballandıra kendini anlatır sizden etkilenmiştir ve etkilemeye çalışır. Hadi oğlum şurada kırk takla at desen onuda yapacaktır.Bazıları da çok bilmiş görünür etkileyici ukala tavırlar ama  seni övmekten de geri durmaz her fırsatta seni göklere çıkaran övgüler.  ilk buluşma sonrası cevap vermezsen senden kötüsü olmaz en can alıcı sözleri bulup seni yaralama ve akıllarınca seni bu yaptığına pişman edeceklerdir ama ben nasıl hissediyorumdur içini bir an dökse de beni aramaya bir daha yüzü olmasa. Bunu yapmak içinde en basit yolu telefonlara cevap vermemektir. Karşı taraf iyice hırsa bağlar gizli numaradan aramalar illa açacaksın ve o sana haddini bildirecek. Buradan size tavsiye bir kişiye ne kadar kötü olduğunu,  söyleyerek değil  ondan uzak durarak bunu hissettirirsiniz.
Bir de bazen başarılı olacak ve olmayacak tanışmalar olabilir bu tamamen size bağlı olan. İlk görünüşünüzle etkilersiniz ilk görüşmede herkes bir takım oyun içinde olduğu için pekte karaktere bakılmaz aslında iki taraf içinde, bunun aksini iddia eden yalan söylüyordur, karşıda ki kişiden etkilendiysek onun söylediklerini hep ulaşılmaz bir yere koyarız. Bu tarz görüşmelerde sade olan bir elbise her zaman işe yarar,  çok abartısı olmayan ama şık. Hafif bir makyaj genellikle göz kalemi ve rimel, ama bu kadar sadelikte dudakları meydana çıkaracak bir ruj artık ten renginize en uygun olan nasılsa saçların at kuyruğu yapılma imkanı varsa bu acayip etkileyici oluyor. Eğer planlanmış bir tanışmaya yani ailenizin, arkadaşlarınızın veya internetten tanıştığınız biriyle tanışacaksanız bu söylediklerim işe yarıyor. Konuşmaya gelince bırakın karşı taraf kendini anlatsın siz sadece kenara çekilin ve onun öne çıkmasına izin verin. Bunların hep tersini yaptığım için yalnızım şuan başarısız olan görüşmelerim bu kurallara uymadığım için şuan kaçırılmış fırsatlar. Ben genelde beni olduğum gibi kabul etsin mantığında gittiğim için daha o kişi gelmedi eğer gelirse sizinle paylaşmaktan mutluluk duyacağım.
Bir de bizim karşıdaki kişiye cesaret vermemiz gereken durumlar vardır. Mesela sokakta , markette, metroda konserde vb.. böyle gider. Böyle bir durumda erkekler grup halindeki kişilere yaklaşamazlar ve beyaz atlı  prensin yanınıza gelmesi için ona zemin oluşturmanız gerekli yani arkadaşlarınızla bir bahane ile uzaklaşın ve bırakın yanınıza gelsin. Ben genelde arkadaşlarımın tepkisinden korktuğum için hep bu fırsatları teptim bütün bu etkileşimler sadece bakışmaktan ileriye gidemedi ve yine bir şeylerin başlama fırsatını kaçırdım.
Aslına bakılırsa aşk için bütün radarlarımızın açık olması gerekli eğer yalnız ölmek istemiyorsak.Ben ne yazık ki bu fırsatları değerlendirme konusunda başarısızdım, ya  fırsatları görmedim ya da değerlendiremeyecek kadar aptaldım. Eğer birinden bir şey istiyorsanız almak için çaba lazım.
Hayatınızı aydınlatacak kişi ile tanışmanız dileğiyle
Miss Kız Kurusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder